Pika na i vsakega načrtnega hujšanja sta šport in rekreacija. Gibanje, naj bo v obliki kolesarjenja, plavanja, teka, rolanja in podobnega, vam mora preiti v kri, trdijo strokovnjaki, ki v isti sapi zagotavljajo, da k temu pripomore že 15 majhnih trikov.

 15-resnic-o-sportu

1. Korak za korakom

Z vsako športno aktivnostjo se začnite ukvarjati počasi in postopoma. Najprej le z malo ponovitvami, ki jih nato stopnjujete korak za korakom. Tako se vam ne bo moglo zgoditi, da bi pregoreli že na prvem treningu in izgubili vso motivacijo za naprej. Pa tudi bolečinam v mišicah se boste izognili.

2. Motivacija

Predstavljajte si, da je vaše telo kot nebrušen diamant in da ste vi zlatar, ki ga bo počasi izklesal v želeno obliko. Vsaka najmanjša poteza sicer ne bo vidna takoj, sčasoma pa boste le prišli na cilj - postali boste sijoč, kristalno čist in čudovit dragocen kamen. 

3. Nordijska hoja

Nordijska hoja je idealna za vsakega začetnika, saj lahko njeno intenzivnost uravnavate sami. Zlasti pa je priporočljiva za ljudi z zelo povečano telesno težo, ker ne obremenjuje sklepov, tako kot jih na primer tek.

4. Prava oprema

Slaba ali celo napačna oprema lahko pri športnem udejstvovanju naredi več škode kot koristi. Ob nakupu opreme se zato nujno posvetujte s strokovno usposobljenim prodajalcem.

5. Počitek

Vsak dan brez oddiha samo trenirati, telovaditi in se prenaprezati ni najpametneje, kajti telo potrebuje tudi počitek. Vsaj tri dni na teden si zato vzemite za regeneracijo in polnjenje baterij.

6. Vremenske muhe

Pozimi in zgodaj pomladi se vam bo v mrazu in dežju morda zdelo, da vreme ni najprimernejše za rekreacijo. Vendar se motite! Če se boste primerno oblekli, vam niti megla niti vlaga ne bosta mogli do živega. Lahko pa se odločite tudi za telovadbo v zaprtem prostoru, denimo v kakem centru za fitnes.

7. Aktivne počitnice

Tudi na zasluženih počitnicah nikar ne pozabite na trening. Pomembna je namreč rednost. Običajno telovadbo lahko nadomestite z vodno gimnastiko v bazenu, vsak hotel ima pa tudi svoj rekreacijski center.

8. Stalni termini

Namesto da se treninga lotevate le od časa do časa, si raje določite stalne ure za rekreacijo. Zapišite jih v koledar in jih vzemite zelo resno!

9. Ne pozabi!

Da boste za šport in zdravo življenje še bolj motivirani, si pomagajte z raznimi napisi, ki jih razporedite po prostorih, v katerih se največ zadržujte. Na primer na kopalniško ogledalo »Naredi 10 počepov!«, ob računalniški zaslon »Popij 1 liter vode!« in podobno. Tako boste lažje osvojili nove, bolj zdrave navade. 

10. Savna

Za sprostitev in počitek si pogosteje privoščite parno kopel ali obisk savne. Ta namreč krepi imunski sistem ter pospeši izmenjavo snovi in odvajanje strupov iz telesa. 

11. V naravo!

Gibanje na svežem zraku je dobro za telo in duha. Poleg tega tudi ni lepšega občutka, kot imeti veter v laseh!

12. Športna družba

Deljeno trpljenje je pol trpljenja in deljena sreča je dvojna sreča. V tej ljudski modrosti je veliko resnice. Poiščite si družbo, s katero boste lahko skupaj trenirali, se podpirali pri hujšanju in se, skratka, zabavali v gibanju.

13. Naj bo zabavno

Ukvarjajte se s takšnim športom, ki vas veseli, saj boste le tako na dolgi rok lahko želi uspehe. Najprej pa razčistite, kje bi sploh radi trenirali - v naravi, doma ali v centru za fitnes.

14. Hoja po stopnicah

Gibanje vključite v svoja vsakdanja opravila - namesto po tekočih stopnicah ali z dvigalom pojdite po stopnicah, namesto z avtomobilom se v službo vozite s kolesom, če si tega ne morete privoščiti, pa parkirajte vsaj malo dlje od cilja in del poti prepešačite. Kajti šteje vsak korak!

15. Nagradite se

Po trdem treningu si privoščite nagrado. Seveda ne čokolade, temveč denimo masažo stopal, ki so vas prenašala naokoli ves dan. Vanje vtrite hladilni gel in si na koncu še nalakirajte nohte. To vas bo sprostilo in hkrati razveselilo; v svoji koži se boste takoj počutili lepše in zapeljivejše!