Stroga in hitra dieta, s katero izgubimo OD 3 do 4 kilograme

dieta za hujsanje 

Če se nismo mogli upreti bogatim (in kaloričnim) jedem, se lahko zgodi, da imamo 3 do 4 odvečne kilograme, ki so porazdeljeni med maščobo in tekočino. Da bi ponovno pridobili prejšnjo postavo, lahko sledimo ‘easy fast’ dieti.  Je hitra, pa tudi dokaj stroga.


Dieta traja en teden, v tem času pa se bomo znebili strupov in nekaj odvečnih kilogramov, če pa sledimo programu ohranjanja še en mesec, se bomo znebili še preostale odvečne teže.

S programom, ki vsebuje 1.100 kalorij dnevno, bomo v enem tednu izgubili vsaj 2 kilograma, ne da bi nam bilo to pretežko. Pravzaprav je dieta zelo stroga le prvi dan, potem pa postane manj omejevalna.

• V prvem dnevu telo izpraznimo in očistimo. Zato prvi dan vsebuje živila, bogata s tekočinami: lahke kremne juhe, skuhana riba, ki ne vsebuje veliko maščob, nesladkan čaj. Ta dan moramo organizem pri čiščenju podpreti, zato moramo poskrbeti za sprostitev, priporočljivo pa je tudi, da se ne izpostavljamo težkemu fizičnemu naporu.

• Od drugega dne naprej pa je program uravnotežen, za kosila in večerje so na meniju ribe in nemastno meso, ki vsebujejo proteine, vedno pa poleg tega uživamo še sadje in zelenjavo, ki so bogati z vitamini. Dieta pa vsebuje tudi kruh in testenine, pa čeprav le v majhnih porcijah.

• Količina olja, ki ga lahko zaužijemo, je navedena vsak dan posebej in je ne smemo preseči.

SHUJŠEVALNI PROGRAM

Vse dni

Za zajtrk popijemo skodelico mleka (200 ml) in 2 riževi ploščici ali 2 prepečenca. Od torka naprej so vse malice sadne. V ponedeljek pa za zajtrk popijemo sadni ali zelenjavni frape (izognimo se bananam), za malico pa brezov čaj, ki ga osladimo z žličko medu. S tem bomo prvi dan spodbudili odvajanje in čiščenje telesa. Če bi uživali mlečne izdelke in ogljikove hidrate, tako kot ostale dneve, bi lahko to upočasnilo izločanje toksinov.

Zajtrk: 200 ml (ena skodelica) delno posnetega mleka; 2 riževi ploščici ali 2 prepečenca; ena žlička medu
Malica (dopoldanska in popoldanska): en sezonski sadež


Ponedeljek

Kosilo: kremna zelenjavna juha iz sezonske zelenjave (lahko tudi zamrznjene), a brez krompirja in stročnic, količina po želji; skodelica zelenega čaja z žličko medu
Večerja: postrv ali brancin, spečen v pečici z rožmarinom, žajbljem, strokom česna in žličko ekstra deviškega olivnega olja; srednje velik krompir, spečen v pečici s ščepcem soli in žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 


Torek

Kosilo: 200 g piščančjih prsi, spečenih na žaru; zelena solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja; 30 g kruha
Večerja: kremna zelenjavna juha (brez krompirja in stročnic); 200 g mečarice, spečene na žaru; bučke, spečene na žaru, zabeljene z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 


Sreda

Kosilo: 200 g puranji zrezek, spečen na žaru; zelena solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Večerja: kremna zelenjavna juha (brez krompirja in stročnic); 125 g mocarele; 150 g korenja, zabeljenega z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 

Četrtek

Kosilo: 200 g teletine na žaru; skuhana špinača, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja; 30 g kruha
Večerja: kremna zelenjavna juha (brez krompirja in stročnic); 150 g lososa, skuhanega na sopari; solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 

Petek

Kosilo: 200 g naravnega telečjega zrezka; zelena solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja; 30 g kruha
Večerja: 80 g testenin s paradižnikom in baziliko; solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 

Sobota

Kosilo: pol piščanca na žaru; solata, zabeljena z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja; 30 g kruha
Večerja: zelenjavna kremna juha (brez krompirja in stročnic); 200 g brancina, spečenega v pečici; bučke, spečene na žaru, zabeljene z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 

Nedelja

Kosilo: solata iz ene pločevinke tunine v lastnem soku, 20 g mehkega sira in 2 žlicama koruze; 30 g kruha
Večerja: zelenjavna kremna juha (brez krompirja in stročnic); 200 g piščanca, spečenega v pečici; 150 g skuhane cvetače z eno žličko ekstra deviškega olivnega olja
Pred spanjem: lipov čaj z žličko medu 

 

OHRANJANJE

Da bi ohranili pridobljene rezultate in izgubili še kakšen kilogram, sledimo programu ohranjanja.
Dosedanjim menijem dodamo:
• za kosilo: 40 g pršuta, šunke ali bržole ali 50 g svežega sira ali 100 g ribe, spečene na žaru;
• za večerjo: 20 do 30 g kruha;
• enkrat na teden si lahko namesto kosila ali večerje privoščimo pico s paradižnikom ali lazanjo; 
• enkrat na teden lahko pojemo sladico brez smetane ali kreme (npr. rogljiček, sadna torta ali 2 minjona).