Toplejši meseci in s tem čas, ko boste odvrgle debela oblačila pod katerimi sedaj uspešno skrivate preko zime pridobljene kilograme se nepreklicno bližajo, in verjamem, da vas ni malo, ki jih misel na kratka krila, hlače in kratke oprijete majčke spravi v slabo voljo, da kopalk sploh ne omenim.

dobra postava v kopalkah


Če še niste pričele z redno vadbo je mesec februar pravi čas, da poskrbite za svoje telo in se spravite v kondicijo, če vam je cilj letošnje poletje. Ker pa do poletja ni več daleč (5 mesecev), preoblikovanje telesa pa je proces, ki se ne zgodi čez noč in tako časa za učenje ter napake ni veliko, zato vam razkrivam nekaj skrivnosti na poti do želene postave.

Prvo pravilo, ki mora biti izpolnjeno če želimo izgubljati maščobne obloge je negativna energijska bilanca. V praksi to pomeni manj pojesti kot porabimo, deloma gre ta razlika na račun zmanjšanega vnosa hranil, deloma pa na račun večje porabe energije zaradi športne vadbe. Seveda pa je zelo pomembno iz katerih živil so zaužite kCal, vendar o tem naslednjič.

Veliko časa in truda vam lahko prihrani vedenje da se maščoba porablja po celem telesu enakomerno, ne glede na vajo ali aktivnost ki jo izvajate, kajti porabe maščobe ne morete lokalizirati. Res pa je, da se maščobe odvisno od spola in genetskega tipa različno hitro porabljajo na različnih delih telesa, kar enako velja za njihovo skladiščenje. Kaj to pomeni v praksi? npr:, da trebušnjaki niso prava izbira za izgubo maščobnih oblog v predelu trebuha, in ravno tako ne primik nog za izgubo nadležnih maščobnih blazinic na notranjem delu stegna. Zapomnite si, da imate lahko popoln trebuh brez tisočerih ponovitev trebušnjakov!

Za izgubo maščobnih oblog ne obstaja posebna ali najboljša vaja! 
Izguba maščobnih oblog je proces pri katerem telo maščobo porabi kot vir energije, da pa se to zgodi moramo poskrbeti mi z ustrezno prehrano (kaj, kdaj, koliko), aerobno aktivnostjo in vadbo za moč.