Izgubimo lahko: 3 kilograme
Trajanje: 3 dni
Komu je namenjena: tistim, ki morajo shujšati v kratkem času

 Dieta Birmingham

Proteini, nič maščob, malo ogljikovih hidratov, skombinirani na pravilen način pospešujejo delovanje presnove

Birminghamska, clevelandska, tridnevna, ameriška: vse to so imena za dieto, ki vam jo predstavljamo.
 Govorimo o dieti, ki traja le tri dni, lahko jo ponavljamo en mesec, vendar pa moramo pred vsako ponovitvijo počakati vsaj štiri dni.

Hitri rezultati


Oblikovana je bila za hitro hujšanje za ljudi, ki imajo zaradi prekomerne teže težave s srcem, sedaj pa jo zaradi njene učinkovitosti uporabljajo tudi osebe brez zdravstvenih težav. Z njeno pomočjo lahko v kratkem času izgubimo veliko kilogramov.

Hitreje ‘kuri’ kalorije


Tridnevna dieta je tako uspešna zaradi precizne kombinacije nekaterih živil. In ravno zaradi tega ne smemo menjati kosila z večerjo oziroma ene jedi z drugo. Jedi, ki sestavljajo menije, imajo to lastnost, da ‘prevarajo’ metabolizem (in tudi kemične procese, ki se dogajajo v organizmu, ki skrbijo za to, da se hrana spremeni v energijo), vendar pa jih moramo zaužiti v vrstnem redu, kot so napisani. Dovolj je že, da preskočimo en obrok ali ga zaužijemo ob nepravem času (ne takrat, ko je naveden), in učinki diete bodo mnogo slabši. 
 Dieta namreč kombinira proteine z žitaricami za zajtrk in kosilo in z  maščobami za večerjo in s tem spodbudi želen učinek: presnova postane aktivnejša, zato bolje porablja kalorije.
 Poleg tega kalorije, ki jih zaužijemo za zajtrk in kosilo, porabimo med dnevnimi aktivnostmi. Do večerje smo že dokaj lačni, vendar pa se nasitimo z veliko količino zelenjave, ki je ‘neškodljiva’ za dobro postavo.

Proteini skrbijo za lepo postavo


Dieta daje prednost proteinom pred drugimi skupinami živil, kot so ogljikovi hidrati ali maščobe. 
• To predstavlja še dodatno spodbudo za metabolizem (njegovo delovanje se poveča tudi za 70 odstotkov).
• Proteini so namreč zelo močne snovi in organizem lahko potrebuje tudi od 10 do 12 ur, da jih popolnoma prebavi. 
• V tem času sta želodec in črevo zelo aktivna, zato dalj časa občutimo sitost.
• Poleg tega, da bi organizem dobil energijo, ki jo potrebuje (in ker nekaj malega ogljikovih hidratov, ki jih dieta vsebuje, ne zadostuje), je ta prisiljen, da uporablja maščobe, ki so se nam v preteklosti neestetsko nakopičile po telesu.

Dieta


Po dieti se prehranjujemo tri dni. Po treh dneh se lahko vrnemo na običajno prehrano (seveda pa ne smemo pretiravati: zato vam v nadaljevanju predstavljamo uravnotežen program za naslednje štiri dni, ki mu lahko sledimo). 
• Tako bomo izgubili 3 kilograme. Če s tem dosežemo želeno težo, lahko sledimo programu ohranjanja. V nasprotnem primeru pa lahko dieto ponovimo še največ štirikrat. Na ta način lahko izgubimo tudi 5 do 6 kilogramov mesečno.
• Dieta bo uspešna le, če bomo povsem sledili zaporedju jedi, ki jih lahko zaužijemo, in če zaužijemo vse, kar je zapisano v menijih, brez kakršnih koli sprememb.
• Kar zadeva zabele in začimbe, lahko uporabimo le sol, poper in dišavnice. Olje in maslo sta prepovedana, pa tudi prevelike količine arašidovega masla, ki ga namažemo na kruh. Namesto sladkorja uporabljajmo sladilo.

Kaj pijemo


V treh dneh diete je zelo pomembno, da popijemo dva do dva in pol litra vode na dan, saj bomo s tem pospešili prebavo toksinov v organizmu.
 Uživanje proteinov namreč povzroča proizvodnjo ketonskih teles, posebnih spojin, ki jih je potrebno prebaviti.
• Pri zajtrku in kosilu sta v dieti navedena kava ali čaj. Pomembno je, da napitka nista brezkofeinska, saj kofein pozitivno vpliva na presnovo.