Raziskave so pokazale, da lahko z določeno hrano precej izboljšamo svoje počutje in se spravimo v dobro voljo.

 
hrana za veselje

Turobni občutki, pomanjkanje energije in življenjskega elana bodo preteklost, če bomo izbirali prava živila.

Rakovica – rezultati testiranj so dokazali, da se je ljudem, ki so svoje obroke obogatili s selenom, občutno izboljšala dobra volja. Školjke in raki so namreč bogat vir tega hranila. Dodajte jih v solato, pripravite si testenine z morskimi sadeži ali si iz njih skuhajte dišečo juho.
  
Avokado – vsebuje protein dobre volje, t. i. triptofan, ki pomaga poživiti duha. Telo ga spremeni v nastajanje serotonina, sestavine v možganih, ki povečuje življenjsko energijo, pomaga pri nastajanju prijetnih občutkov ter dviguje samozavest.

Lešnik – lešniki in različna semena so prav tako priporočljivi za izboljšanje volje. Pripravite si solato iz vodne kreše, narezanega avokada, polno pest sončničnih ali bučnih semen ter jih prelijte z malo olivnega olja.

Tuna – ta riba je odličen vir vitamina B3, ki je eden od dveh pomembnih vitaminov B, ki jih telo potrebuje, da triptofan v serotonin. Kadar se boste počutili napeto ali v stresu, si za malico pripravite polnozrnato štručko s tuninim namazom, v katerem so jogurt ali lahka majoneza, poper in limonin sok. Za kosilo ali večerjo pa ne odlašajte – pripravite si svež tunin zrezek, z malo krompirčka in zeleno solato.

Banana – banane že vsebujejo serotonin, ki poživlja telo in duha. Na srečo so banane tudi zelo priročna hrana, saj si jo lahko vtaknete v torbico in jo odnesete s sabo na delovno mesto ali kam drugam. Prav tako okusen in zdrav je zajtrk s kosmiči, v katere narežete koščke banane ali si jih za sladico spečete v pečici s posušenimi kokosom.

Jagode – dodajo nam energijo in uravnavajo količino sladkorja v krvi, ki je pomemben faktor pri regulaciji našega počutja. Jagode so tudi odličnega okusa, zato so prava izbira za vsako priložnost. Postrezite jih v velikih kosih, prek katerih prelijete naravni jogurt ter ga obogatite z meto ali jih preprosto vključite v svežo sadno solato z mangom, banano in ananasom.

Skuša – možgani so sestavljeni iz 60 odstotkov maščob in izogibanje vsem njihovim vrstam lahko pripelje do depresije. Bodite torej pozorni, da boste v prehranjevanje vključili nekaj pravih tipov maščob. Mastna riba, kot je skuša, vsebuje omega 3 maščobe, ki so ključnega pomena za delovanje možganov in pomagajo ohraniti mentalno zdravje. Specite si jo na žaru, dodajte gorčična semena, limonin sok, paprike in malo organskega masla.

Oreh – vsebuje omega-3 in omega-6 maščobe, ki so koristne za pridobivanje radostnih občutkov. Pojejte jih za opoldansko malico ali bodite malo bolj inovativni ter jih na različne načine vključite v kuho.

Rjavi riž – poleg uravnavanja krvnega sladkorja je rjavi riž tudi odličen vir selena in vitamina B, ki v možganih spodbujata nastanek serotonina, ki pripomore k dobri volji.

Voda – za ustrezno delovanje organizma potrebujemo vodo. Veliko vode. Če se počutite utrujeno, ste slabe volje ali občutite pretirano hrepenenje po hrani, jo popijte velik kozarec. Zbistrilo vam bo um, vas napolnilo z energijo in osvežilo voljo. Če ne marate navadne vode, si vanjo stisnite svežo limeto ali si pripravite limonado.