Ko vstopimo v parfumerijo nas verjetno najbolj navduši prijeten vonj dišav. Splet sadnih, cvetnih, lesnih not dišav v zraku nas zapelje v svet  prestiža, zapeljivih stekleničk in svetovno znanih imen kreatorjev. Težko se upremo temu, da ne bi okusili vonj orienta, svežine, sadja…Ko izbiramo vonj dišave  se najprej vprašamo za kakšno priložnost in v katerem letnem času bomo uporabljali dišavo, komu je dišava namenjena in katere dišave smo do sedaj že uporabljali.

 

zenska v trgovini


Za poslovne priložnosti, v poletnih, vročih dneh se največkrat odločimo za diskreten svež vonj. Vonj, ki ga po nanosu komaj zaznamo, pa vseeno nudi svežino in diskretnost. V jesenskih, zimskih ali pa za večerne priložnosti uporabljamo nekoliko bolj izrazite in močnejše note dišav, ki so načeloma tudi obstojnejše.

Pravijo, da je dišava zrcalo osebnosti. Temperamentne, temnopolte in temnolase osebe naj bi izbrale močnejše orientalske dišave, medtem, ko naj bi svetlolase, svetlopolte, nežne osebe uporabljale lažje in bolj sveže dišave.  Seveda je to le teoretična predpostavka.

Kadar kupujemo dišave za druge, moramo darovano osebo dovolj dobro poznati, da ji lahko izberemo »pravo« dišavo. Dišave so del človekove intime. Če že kupujete dišavo za druge, se pozanimajte katere dišave oseba uporabljala in kakšen tip človeka je (bolj športen, posloven, eleganten itd.). Vse te informacije vam bodo pomagale pri izboru dišave. Če ne veste katere dišave je oseba uporabljala, se osredotočite na nakup novih dišav za katere ste prepričani, da se ne bo znašla na policah darovane osebe. Največkrat so novi parfumi v parfumerijah posebno izpostavljeni in označeni kot novost.

Preden okusite vonj dišave na koži, se najprej pozanimajte katere note vsebuje parfum. Dišave najprej testirajta na posebnih pivnikih oziroma lističih,  ki so namenjeni okušanju vonjav. Na pivnikih okusimo in podamo prvo oceno o dišavi. Če nam vonj dišave ustreza, dišavo obvezno testiramo na koži. Kot smo že opisali, se dišava različno dolgo in skozi različne note razvija na koži. K razvoju dišave, pa tudi k obstojnosti dišave, pa pripomore tudi različen PH kože.

Nikoli ne testiramo več kot 3 do 5 dišav. S prepojenim nosom vonjav težko okušamo več kot 5 vonjev.

Ko nanesete dišavo na kožo, počakajte nekaj minut, da se vonj razvije v srčno oziroma srednjo noto dišave. Tako se boste lažje odločili za nakup dišave. Dišave testiramo na čisti in na ne predhodno parfumirani koži.

Pomembno je, da nakupu dišav namenimo dovolj časa.