Veke se ves čas zapirajo kar same od sebe, včasih tudi preostalega telesa ne zmorete nadzirati... Le kaj se dogaja? Utrujenost včasih ulovi vsakega med nami, vprašanje pa je: kako jo premagati?


utrujenost v sluzbi

 

 

• SPANEEEEEC

Vaše navade so tu ključnega pomena. Kdaj hodite spat? Morda spadate med ponočnjake, ki nikdar ne zlezejo pod toplo odejo pred polnočjo. Napaka! Spanec do polnoči je najbolj kvaliteten. Po 24.00 uri nikakor ne morete dobiti takšnega, tudi če spite do poznega poldneva – tako pravijo raziskave.

V posteljo se zato odpravite pred polnočjo – tako bo vaših 8 ur spanca res kvalitetnih. Morda boste prvih nekaj noči potrebovali več časa da zaspite, saj se mora na to privaditi. Bodite potrpežljivi.

 

• Kaj pa jeste?!

Na vašem krožniku se nemalokrat znajdejo slaščice, bel kruh, pa krofi, razni piškoti, mastne salame... Težka, mastna in sladka hrana so precejšen zalogaj za vaš želodec, kar posledično povroča utrujenost. Samo pomislite, kako se počutite, ko za kosilo pojeste pico. Po obroku postanete zaspani, kajne? To že ne more biti dober znak. Če bo vaše kosilo sestavljeno pretežno iz zelenjave in koristnih ogljikovih hidratov, boste prekipevali od energije in obrok vas bo nasitil.

 

• Služba, otroci pa likanje... Ahhhhh...

Seveda ste lahko utrujeni od številnih opravkov, dela in naspoh vsega, kar vam življenje prinaša. Naučite se reči: NE! Vzemite si čas zase in se sprostite. Pojdite na sprehod, meditirajte ali pa pecite piškote.

Poiščite hobi, ki vas osrečuje in sprosti. Stres je namreč velik povzročitelj utrujenosti, saj vaše telo popolnoma izčrpa.

 

• Vsi na noge!

Redna rekreacija je ključ do zdravja in seveda boljšega počutja. Če boste redno telesno aktivni, boste veliko bolj energični. Tudi če se vam zdi, da ste po naporednem dnevu preutrujeni za tek v naravi, premislite še enkrat... Oh, tisti občutek po opravljeni vadbi... Zagotovo se vam vedno zgodi, da imate po naporni športni aktivnosti dovolj energije, da bi celoten trening zmogli opraviti šeenkrat. Poleg omenjenega gibanje znižuje raven kortizola, tako imenovanega stresnega hormona v telesu. Z drugimi besedami: šport vam bo povrnil energijo!

Zdaj pa hop-hop hitro na noge!