Obstaja kar nekaj napak ki jih sveže samski ljudje naredijo po koncu veze, ki pa samo povečajo njihovo bolečino in trpljenje. Slediti tem korakom vam bo pomagalo najti mir po koncu vaše veze in se boste lažje izognili stvarem, ki jih po koncu veze ni dobro početi.

konec razmerja


1. Po koncu ne ostanita "samo prijatelja"

Sprejeti dejstvo da je vaše veze konec je prvi korak po razvezi in brez takega razmišljanja vam bo težje iti naprej. Zdaj je čas da se "obnovite, prerodite" in ne da upate na pobot. Seveda, manjša možnost obstaja da prideta spet skupaj, vendar tudi večina nasvetov "kako dobiti bivšega partnerja nazaj" se začne s prvim preprostim korakom: vzemite si najprej čas zase.

Dajte sami sebi čas da sprejmete vašo izgubo. Spoznajte sami sebe kot samsko osebo. Postanite neodvisni in najdite kaj vas osrečuje. Ostati prijatelj z vašim bivšim partnerjem bo samo povečalo bolečino.

2. Po koncu ne zadržujte njegovih/njenih ostankov da ležijo po vaši sobi in prostorih

Taki "ostanki" so fotke, pisma, oblačila, darila in celo hrana. Po razvezi, še posebej če imata skupnega otroka bo izziv te ostanke odstraniti iz vašega doma, vendar tega ne rabite storiti. Namesto tega, napolnite škatlo z vsemi stvarmi za katere menite da vam bodo kdaj v prihodnosti prav prišle, nato pa to škatlo umaknite izpred oči. Že tako bo dovolj spominov ki vas bodo vsak dan spominjali na bivšega partnerja zaradi načina razmišljanja ljudi. Ne rabite še dodatno prilivati olja na ogenj.

3. Po koncu ne zanikajte negativnih čustev, ki silijo na plano

Ni dvoma da boste po koncu polni negativnih čustev, kot naprimer osamljenost, jeza, strah, sram, nesigurnost, ponižanje, žalost, obup in ljubosumje. Za večino teh čustev pridejo tudi fizične posledice kot so jokanje in občutki da se vam trga srce.

Ne samo da so ti "negativni" občutki zdravi, vendar tudi zelo pomembni da ostanemo zdravi. Seveda se zdi da so obupni in vam ne pomagajo da bi se počutili bolje v danem trenutku, vendar pustiti sebi čas za prebolevanje je pomemben korak k ozdravitvi po koncu. Znanstvena študija pa je tudi dokazala da so ljudje ki pogosto jokajo bolj zdravi. Zato se ne bojte izraziti svoja negativna čustva.

4. Po koncu se ne "skušajte ozdraviti sami"

Če po koncu veze pride do hudih posledic kot so zasvojenost, zloraba alkohola, depresija ali samo-fizično trpinčenje, najdite profesionalno pomoč da vam pomaga. Taki primeri so droge, alkohol, sex, rezanje in ostala škodljiva "samo ozdravitvena obnašanja" da bi kompenzirali bolečino po koncu. Če čutite da bi radi sebe ali koga drugega poškodovali, takoj pokličite in najdite pomoč.

5. Po koncu ne nehajte skrbeti zase

Večina ljudi ima podobne potrebe: hrana, spanje in varnost (streha nad glavo naprimer). Po težkem koncu veze nekateri ljudje ne zmorejo poskrbeti tudi za te preproste potrebe, kar je razumljivo, vendar nesprejemljivo.

Če sami sebi v danem trenutku ne morete biti najboljši prijatelj, vprašajte za pomoč. Pogovarjajte se z vašimi prijatelji, družino in terapevtom in jim dajte vedeti da potrebujete ekstra podporo za nekaj časa.