SESTAVINE ZA 4 OSEBE:
400 g koruznih zrn iz pločevinke, 1 žlica sojine omake, 2 srednje veliki čebuli, 4 paradižniki, 1 rdeča in 1 zelena paprika, 1/2 šopka peteršilja, 2 žlici olivnega olja, sol, poper, 4 jajca, 1 žlica paradižnikove mezge, 80 g sveže naribanega ementalca, malo masla in moke za posodo, nekaj kosmov masla.

 

Koruzo oplaknemo, temeljito odcedimo, stresemo v skledo in prelijemo s sojino omako. Dobro zmešamo. Čebuli olupimo in narežemo na tanka kolesca. Paradižnike za 30 sekund potopimo v krop, prelijemo z mrzlo vodo, olupimo in razrežemo na četrtine. Papriki razpolovimo, očistimo, operemo in narežemo na ozke rezance. Peteršilj oplaknemo pod mrzlo vodo, dodobra otresemo in drobno sesekljamo. V veliki ponvi segrejemo olje, stresemo nanj čebulo in papriko in ju med mešanjem opražimo. Vročino znižamo, dodamo koruzna zrna in 8 do 10 minut dušimo na šibki vročini. Dodamo paradižnik, posolimo in popopramo. Medtem ko se mešanica še kratek čas duši, plitvo nepregorno posodo namastimo z maslom in potresemo z moko. Odvečno moko stresemo iz posode. Mešanico iz ponve preložimo v posodo. Jajca razžvrkljamo s paradižnikovo mezgo in zlijemo na mešanico. Potresemo s peteršiljem in z naribanim sirom ter obložimo s kosmi masla. Zloženko 25 do 30 minut pečemo v pečici, ki smo jo segreli na 200 stopinj C. Pečeno vzamemo iz pečice in jo pustimo nekaj minut počivati, preden jo ponudimo.

Ta okusna zloženka sodi med jedi, ob katerih lahko hujšamo, saj eden od štirih obrokov vsebuje manj kot 1600 kJ (380 kcal). Seveda pa jo lahko pripravimo samo za prilogo.