Majhne spremembe nas lahko pripeljejo do velikih rezultatov. Strokovnjaki pravijo, če spijemo na dan tri kozarce nemastnega mleka namesto takšnega, ki ima veliko vsebnost maščob, bomo prihranili približno 300 kalorij na mesec.


mleko


Z eno spremembo lahko uspešno izgubimo kilograme. Če jo bomo ponavljali dalj časa, nam bo prišla pod kožo, in še preden se bomo zavedali, bo postala že naša zdrava navada. Ko boste uspeli z eno, boste nadaljevali z drugo in vaš način življenja bo kmalu postal nekaj, na kar boste ponosni. Priporočljivo je, da jeste večkrat na dan manjše obroke, ki vsebujejo od 300 do 400 kalorij. S pogostimi zdravimi prigrizki ne boste občutili lakote in nervoze, ki bi se sicer pojavila, ker bi se počutili ves čas prikrajšane za dober obrok hrane. Beljakovine, ki se nahajajo tudi v mleku, potrebujejo dlje časa, da se prebavijo, zato boste dlje časa ostali siti. Neka raziskava je pokazala, da so ženske, ki so pojedle obrok z visoko vsebnostjo beljakovin, pojedle 31 odstotkov manj kalorij za večerjo kot takrat, kadar so pojedle obrok z ogljikovimi hidrati. Če boste jedli večkrat po malem, ne boste izgubili energije, koncentracije, izognili se boste tudi lakoti in slabemu počutju.