Želite imeti kožo brez gub? V tem članku bom izpostavil nekaj najboljših načinov preprečevanja nastanka gub in kako ohranjati Vašo kožo mladostno.

gube na celu

Ko odrastete, Vaša koža izgubi vlažnost in elastičnost ter postane dovzetna za gube. To je naraven proces in nihče se mu ne more izogniti. S pravilno nego pa lahko proces upočasnite.  Morda boste potrebovali dermatologa, ki Vam bo ponudil veliko načinov za preprečevanje ali upočasnitev procesa nastajanja gub, vključno s kremami, kemičnim luščenjem kože in botoksom. Veliko naravnejših načinov pa se lahko lotite tudi sami


1. Osvetlite življenje in se izogibajte stresu. Preprosto pravilo, kako se izogniti gubam je: »Ne skrbi, bodi srečen«. Imejte srečne odnose in bodite pozitivni, kar zadeva Vaše življenje. Stres je eden glavnih povzročiteljev gub. Pretirane obrazne poteze, kot sta mrščenje in grimase ali anksiozen in agresiven odnos lahko vodijo do nastanka gub. Poskusite reči Ne grimasam, mrščenju, dvigovanju obrvi in škiljenju. Zaposlite telo in duha z vadbo, hobijem.  

2. Imejte dovolj spanca. Pomanjkanje spanca  sproži povečanje izločanja stresnega hormona, kortizola, ki poškoduje celice v koži in jo suši, s tem pa je bolj dovzetna za infekcije in sončne opekline. Če spite dovolj, Vaš sistem proizvaja rastni hormon, ki pomaga ohranjati kožo debelo, dovolj elastično in manj dovzetno za gube. Osem ur kvalitetnega spanca na noč je izjemno učinkovit način, kako se izogniti gubam, preden jih zares lahko pričakujemo. 3. Sleep on your back: Habit of sleeping on your side increases wrinkles on your cheek and chin and habit of sleeping face-down leads to furrowed brow. To prevent wrinkles try to sleep on your back.

4. Izogibajte se prekomerni izpostavljenosti soncu. Eden glavnih razlogov nastanka gub na Vaši koži je prekomerna izpostavljenost soncu. Študije so pokazale, da sorojenec, ki je neposredno izpostavljen soncu manj časa, prav tako poseduje manj gub in izgleda mlajši. Izpostavljenost soncu morate omejiti in se ji ne docela izogniti. Vitamin D prejemamo s soncem in se absorbira skozi kožo.

5. Kreme za sončenje. Ne poskušam Vas odvrniti od poletnih zabav in piknikov. Rešitev je preprosta, kadarkoli se izpostavite direktnemu soncu za dalj časa nase nanesite kremo za sončenjena obraz in vrat ter nosite klobuk. Uporabite kremo z zaščitnim faktorjem 30, k vas ščiti pre ultravijoličnimi A in B žarki. Prav tako kupite kremo, ki vsebuje vitamin E ali izoflavone, ki okrepijo vašo kožo z regeneriranjem kolagena.  

6. Vlaženje.  Dehidrirana koža je bolj nagnjena h gubam. V kožo na obrazu in vratu vtrite vlažilno sredstvo po prhanju, da bo vaša koža čvrsta in gladka. Prav tako se Vam v tem primeru ni potrebno poslužiti sredstev z oznako »proti staranju«. Že preprosto olje lahko učinkuje enako. Pred spanjem lahko nanesete tudi vlažilno kremo.

7. Popijte dovolj vode. Popijte okoli 8 kozarcev vode na dan. To Vam pomaga ohranjati tudi hidracijo kože in ji povrne elastičnost, ki se ni izgubila v procesu staranja.

8. Pazite pri uživanju alkohola. Alkohol uživajte zmerno, saj povzroča dehidracijo. Med uživanjem alkohola poskrbite, da zaužijete tudi dovolj vode.

9. Antioksidanti.  UV-žarki, ki jih absorbira koža tvorijo proste radikale. Ti radikali se lahko prilepijo na Vašo DNK in povzročijo mutacije, ki vodijo v tvorbo gub.  Antioksidanti branijo Vaše telo pred prostimi radikali. V svoj jedilnik tako vključite zelenjavo in sadje globokih barvnih odtenkov. Prav tako jejte oreščke in stročnice. Uporabite kreme in vlažilna sredstva, ki vsebujejo antioksidante, študije so pokazale, da nekateri antioksidanti ne le branijo pred prostimi radikali, temveč tudi odstranijo že povzročeno škodo

10. Antioksidativne pijače. Nekatere pijače delujejo antioksidativno. Med temi sta zeleni in beli čaj, ki sta superiorna v oskrbi z antioksidanti in lahko preprečujeta nastanek gub.  V črnem čaju so antioksidanti oslabljeni z oksidacijo zaradi procesa fermentacije

11. Jejte več rib za več Omega 3 maščob in olj. Maščobe in olja, kot so Omega 3 maščobne kisline, so zelo koristne in preprečujejo nastanek gub. Ribe, kot so: losos, tuna, slanik in sardine, so odličen vir ne le beljakovin, temveč tudi Omega 3 maščobnih kislin, ki pomagajo prehranjevati Vašo kožo in jo polnijo in pomlajujejo. Vegetarijanski viri Omega 3 maščobnih kislin so: mandeljni, lanena semena, sončnična semena in različne vrste olj.

12. Izognite se kajenju. Kajenje cigaret in cigar prispevaju k razvoju gub, najbolj naVašem obrazu in dlaneh. Nikotin in ostale strupene kemikalije prisotne v cigareti in cigari ožijo krvne žile na zunanji plasti kože in zmanjšajo pretok kisika in cirkulacijo krvi.  Zmanjšanje pretoka kisika in cirkulacije krvi pa koži povzroča pomanjkanje elastičnosti in prispeva k razvoju gub. Še več, kajenje poškoduje tudi kolagen

13. Ne škilite, nosite očala.  Vsakršna ponavljajoča obrazna mimika, kot je na primer škiljenje, napreza obrazne mišice in pod površino kože prispeva k oblikovanju brazd, ki se kasneje preoblikujejo v gube.

14. Nosite sončna očala. Nošenje sončnih očal ni le koristno za izogibanje škiljenju, ki neposredno prispeva k formiranju gub, ampak tudiščiti občutljivo kožo okoli oči pred direktno sončno svetlobo.

15. Ne pretiravajte z izpiranjem obraza.  Voda iz pipe Vašo kožo oropa njene naravne oljne in vlažilne pregrade. Uporabljajte milo, ki vsebuje vlažilne sestavine in ne pretiravajte z izpiranjem.

16. Vadba. Vadba ni le dobra za Vaše srce, stabilno težo, splošno zdravje, temveč tudi pomaga Vaši koži ohranjati vitalnost. Vadba zviša zaščitno moč zunanje in notranje plasti Vaše kože in preprečuje gube.  

17. Nanašajte od zunaj. Nanašanje retinoidov je bilo spoznano za zelo učinkovito v zdravljenju in preprečevanju gub, posebej teh okoli oči in na čelu. Dnevno nanašajte retinoidno kremo na Vaš obraz pred spancem.


Nadaljnje branje:

Naravni Lepotni Nasveti Za Mastno Kožo

Kako Pravilno Očistiti Obraz

Obrazna Maska Proti Podočnjakom S Kumaro In Limoninim Sokom

Alojin Obrazni Paket Za Vse Tipe Kože