Naporni dnevi, ki se kar ne končajo, otroci, fakulteta... Precej logičen zaključek vsega bi bil, da zvečer na pol mrtvi padete v posteljo, a se zgodi nasprotno. Dve uri zatem, ko ste se oprhali in oblekli v svežo pižamo, nepremično zrete v strop, spanca pa od nikoder! Joj, kaj pa tista seminarska naloga, kaj morate že kupiti za rojstnodnevno darilo, pa pranje avta... STOP!

nespecnost

 (vir: https://expertbeacon.com/)

 Sprostite se

Najprej globoko vdihnite: ena, dva, tri... In ponovite. Morda se sliši izrabljeno in patetično, vendar pomaga. Telo boste tako oskrbeli s kisikom, kar vas bo sprostilo. Naučite se, da je večer namenjen sprostitvi – službene, družinske in ostale probleme pustite za jutri: nič ni tako pomembno, da ne more počakati. Osredotočite se na spanje, težave bodo počakale.

 

• Kopel pred spanjem

Pred spanjem se sprostite s prijetno kopeljo. Dodajte eterična olja po vašem okusu. Če se želite zares sprostiti, si zavrtite še svojo najljubšo glasbo. Kakšno razvajanje!

Vseeno se v kopeli ne namakajte predolgo, saj bo to izsušilo vašo kožo. Po kopeli na kožo nanesite mastno kremo.

 

• Večerja naj bo lahka, nočni prigrizki prepovedani!

Morda vam težave s spanjem povzroča prehrana. Če so vaše večerje obilne, saj ste preveč sestradani, da bi se jim lahko uprli, to vpliva na vaš spanec.

Gledanje filmov ob večerih – klasika. Gledanje filmov in grizljanje najljubšega čipsa, slanih palčk in ostalih prigrizkov – klasična napaka. S takšnimi prehranjevalnimi navadami boste pretirano obremenili vaš želodček, ki se bo ponoči, namesto da bi počival, ukvarjal s težko prebavljivo hrano.

Večerjo naj namesto tega sestavljajo ribe, lahke solate, jajca ali oreščki.

 

• Telovadba pred spanjem?

Glede telesne vadbe pred spanjem obstaja kar nekaj raziskav, vseeno velja, da ni najbolj priporočljivo, če ste telesno aktivni tik pred spanjem. Vsaj dve uri pred spanjem zato ne telovadite, priporočljivo pa je, da dve uri pred spanjem tudi ne jeste.