Da bo vaša pot do njih začrtana in cilj na koncu jasen: definirane mišice!

Kako priti do njih? 

Trebušne mišice


1. Pravilna Prehrana

Prehrana je pri oblikovanju telesa ključnega pomena. Brez urejene prehrane tudi mišic ne bo. 


Mislim, da vsi poznamo pravila zdrave prehrane. Tukaj pa je potrebno še posebej izpostaviti, da je velikega pomena to, da pojeste čim več beljakovin. Te beljakovine pa zaužite z: pustim mesom, piščancem, puranjim mesom, ribami, skuto, jajc, mlekom, proteinskimi napitki, proteinskimi čokoladicami in podobno.  Uživajte veliko sveže zelenjave in zdrave ogljikove hidrate, kar pomeni kompleksne ogljikove hidrate. Najdete jih v polnozrnatih testeninah, rjavem rižu, ovsenih kosmičih...


Pojejte več manjših obrokov in spijte ogromno vode. Za zadostitev želje po sladkem si lahko tu in tam privoščite kakšen svež sadež. 


2. Kardio Trening

Kardio trening pomeni vse naprave na fitnesu, ki so namenjene nabiranju kondicije. Se pravi: kolo, orbitrek, steza, steper, naprava za veslanje in podobno. Če želite, da so vaše trebušne mišice vidne, skrivajo se pa pod maščobnimi oblogami, je potrebno najprej poskrbeti za te maščobne obloge. Odpravil pa jih bo edino kardio trening. Vadite vsaj 30 minut vsaj trikrat na dan ali več.


3. Vadba za trebušne mišice


Nekateri delajo vaje za trebušne mišice vsakodnevno z mislijo, da bodo tako hitreje prišli do cilja. Vendar temu ni tako. Popolnoma dovolj bo, če jih boste delali dva do trikrat tedensko. Ostale dni pa pustili, da se mišice v miru regenerirajo. Ne pozabite, da tudi mišice potrebujejo počitek saj se prav takrat razvijajo in rastejo. 


4. Kako izvajati vaje?


Izvajajte več serij, ponovitve pa naj se gibljejo med 10-15. Pravilni trebušnjak traja 6 sekund. Zato si vzemite čas in jih naredite pravilno. Pazite tudi na dihanje. Ob naporu zmeraj izdihnite in obratno.