Razstrupljevalne diete okrepijo zdravje in pripomorejo k dobremu počutju. Verjetno pa še niste slišali, da se jih je najlažje lotiti poleti, ko potrebuje telo zaradi višjih temperatur več tekočine, obenem pa manj hrane. Poleg tega je poleti naša presnova hitrejša in se iz dneva v dan in iz ure v uro spreminja - na boljše - glede na intenzivnost sončnih žarkov. Zato spoznajte čudežno formulo poletnega hujšanja in izberite pravo dieto zase!

 zenska na dieti

 

Kako letni čas vpliva na linijo?
Pozimi nam pošteno manjka sončnih žarkov, kar vodi v hormonsko neravnovesje in posledično biokemične reakcije, zaradi katerih se sposobnost telesa, da bi samo od sebe odplaknilo strupe, zmanjša. Do pomladi smo že tako polni strupov, da postanemo ne le nekaj kilogramov pretežki, ampak tudi  utrujeni in okorni. K sreči nam toplejši meseci ponujajo novo priložnost. Ko so dnevi daljši in toplejši, se v telesu znova vzpostavi hormonsko ravnovesje, zato se lažje razstruplja in tudi lažje hujšamo. Zato je smiselno, da poletje izkoristimo tudi za to; če se bomo enake diete lotili pozimi, bomo v povprečju shujšali za dva kilograma na teden manj, kot bi v poletnem času. Zato živelo poletno hujšanje!

 

Vsak dan pol kilograma!
Zapisali smo že najpomembnejše, namreč da bo v poletnem času učinkovitejša prav vsaka dieta, vendar pa vam ob tem toplo priporočamo, da se lotite specifičnih telesnih delov, ki jih je zima najbolj zdelala. Predstavljamo vam tri osnovne shujševalne kure, z eno od njih boste tudi vi z lahkoto prišli do cilja. Prisluhnite si in izberite razstrupljevalno dieto, ki vam najbolj ustreza. 
Večina žensk prav vsak dan izgubi po pol kilograma, tako da ste lahko po 14 dneh lažji za dve konfekcijski številki. Le pogumno, saj je dieta hkrati bližnjica do dobre volje, boljšega telesnega počutja, trdnejšega spanca, hitrejše prebave in lepše kože.

 

Ni časa za dieto? Pijte regratov čaj!
Vse dobre poletne diete imajo nekaj skupnega: regratov čaj. Regrat namreč spodbuja jetra k izločanju posebnega razstrupljevalnega encima. Raziskave so pokazale naslednje: Če boste čaj pili najmanj dvakrat na dan (po 2,5 dl), se lahko izloči do 244-krat več encima, ki bo poskrbel, da boste hujšali brez posebnega naprezanja. Telo bo namreč izločilo več vode in presnova bo hitrejša.

1. Dieta, ki pospeši delovanje limfnih žlez

Je prava za vas, če lahko pritrdilno odgovorite na dve od naslednjih treh trditev:
 Imam akne oziroma suho in sivkasto kožo.
 Imam celulit, četudi shujšam.
 Pogosto imam glivice in vnetje mehurja.

Koraki do vitke linije
1. Topla limonada za zajtrk
Stisnite polovico limone v 2,5 dl tople vode in počasi spijte. Limona pospeši delovanje prebavnega sistema, kar pripomore k hitrejšemu izločanju strupov, topla voda pa spodbuja živčevje v želodcu, kar spet pospeši prebavo.
2. Čez dan brusnični sok
Zmešajte 2,5 dl brusničnega soka (brez dodanega sladkorja) s 3 litri navadne, prekuhane vode in počasi pijte čez ves dan. Organske kisline v brusničnem soku pospešijo razkrajanje maščob, ki jo jetra in limfni sistem zatem lažje izločijo.
3. Zaključite dan s koktajlom
Tik preden skočite v posteljo, zamešajte 1 žlico mletega lanenega semena v razredčen brusnični sok in spet počasi spijte. Laneno seme, dokazano, pospeši delovanje jeter, ki bodo tako čez noč opravile še z zadnjimi strupi oziroma razgrajenimi maščobami.

Kaj lahko jem?
Ob razatrupljevalnih sokovih lahko vsak dan pojeste 120 g pustega mesa ali soje ali 2 v trdo kuhani jajci in vsaj 0,5 kg sveže ali rahlo prekuhane zelenjave. Za malico lahko dvakrat na dan izberete srednje velik svež sadež (lahko tudi banano oziroma skodelico jagod, borovnic, malin ...)

2. Dieta, ki okrepi obrambno moč telesa

Izberite jo, če vsaj dve od naslednjih treh trditev veljata za vas:
•- Skozi vse leto sem večkrat prehlajena.
 -Morebitne rane in praske se mi le počasi celijo.
•- Sem pod stresom, imam visok krvni tlak in pogoste glavobole.

Koraki do vitke linije
1. Dvakrat na dan si privoščite frape
V mešalniku do gladkega zmešajte pol skodelice peteršilja oziroma špinače, skodelico vode, banano, strok zelene in nekaj rezin kumare oziroma rdeče pese. Napitek bo okrepil jetra in imunski sistem. Če boste z napitkom vsaj dvakrat na dan nadomestili obrok, lahko shujšate še več kot za pol kilograma na dan.
Opomba: Največ štejejo sveže sadje in zelenjava, a če ste pogosto v časovni stiski, lahko več porcij frapeja tudi zamrznete in odtajate eno uro pred obrokom.

 

2. Čez dan pijte limonado
Sok 1 limone stisnite v 3 litre vode in počasi pijte čez dan. Vitamin C vam bo okrepil imunski sitem in, ponovimo še enkrat, raztopil tudi najtrdovratnejše maščobe.

Kaj lahko jem?
Tretji obrok naj sestoji iz zelenjave in kakovostnih beljakovin, kot je porcija 120 g stročnic ali 2,5 dl posnetega jogurta oziroma 2 jajci. Dvakrat na dan lahko pojeste pomarančo.

3. Dieta, ki zdravi žolčnik

Je prava za vas, če odgovorite pritrdilno vsaj na dve od naslednjih trditev:
• Mučijo me napihnjenost in vetrovi, še posebej proti večeru.
• Imam prebavne težave, včasih sem zaprta, včasih pa imam drisko in krče v zgornjem delu trebuha.
• Pogosto me boli nad prsmi, med rameni.

Koraki do vitke linije
1. Sredi popoldneva si pripravite limonado s toplo vodo.
V 3 dl vode zamešajte sok pol limone in počasi spijte. Topla voda, skupaj s sadnimi kislinami, na hitrico očisti jetra in žolčnik. In več ko je boste proti popoldnevu spili, manj boste napihnjeni.

2. Zelenjavo začinite z zdravim maslom
Zamešajte skodelico olivnega olja in skodelico organskega masla. Pokrijte in ohladite v hladilniku. Za kosilo in večerjo pojejte veliko skledo rahlo prekuhane zelenjave, ki ste ji dodali žlico doma pripravljene zabele. Olivno olje vsebuje oleilno kislino, ki izboljša zdravje žolčnika in jeter.

3. Čez dan pijte doma pripravljen zelenjavni sok
Preprosto shranite vodo, v kateri ste kuhali zelenjavo (začinite s česnovo soljo in nekoliko pogrejte). Vitamini in minerali iz juhe pozdravijo žolčnik in jetra. Takšna juha je prava razstrupljevalna bomba.

Kaj lahko jem?
Dan začnite s sadežem in s kuhanimi, nepredelanimi ogljikovimi hidrati (120 g ovsa, prosa, rjavega riža), ki jih lahko začinite z žlico prej opisane domače zabele. Za kosilo in večerjo pojejte skledo prekuhane zelenjave. Pri večerji ji dodajte 120 g rib ali perutnine oziroma stročnic.