val energije

September je poln energije. Vse, kar še ni dozorelo, dozoreva prav zdaj. Ljudje smo spočiti po počitnicah, narava pa je bogata in polna vseh barv. Vse te barve nosijo s sabo vsaka svojo frekvenco energije. Ujemite ta val polne in bogate energije tudi vi!

 

Vaja 1 – DIHANJE

Udobno se usedite, roke položite na telo, tako da ga začutite. Umirite se, začutite svoj srčni utrip in samo preprosto in sproščeno dihajte nekaj časa. Vaja bo veliko bolj učinkovita, če vas nihče ne moti in to počnete na svežem zraku. Jutra postajajo vedno bolj sveža, zadihajte z njimi!


Vaja 2 – POZDRAV ZEMLJI

Mati narava skrbi zase in za nas. Položaj pozdrav zemlji izhaja iz joge. Ljudje, ki so ga uvedli v sistem vadbe, vedo in cenijo naravo in zemljo, zato gre za nekakšen poklon. Iz sedečega položaja roke predročimo, se zasukamo v pasu in upognemo navzdol, tako da se z rokami dotaknemo tal. Glavo približamo proti tlom po svojih sposobnostih. Vajo ponovimo nekajkrat na vsako stran.

 

 


Vaja 3 – VAJA ZA POVEČAN PRETOK PREBAVE

Vse te vaje, ki nam pomagajo napolniti naše baterije, priporočam, da se izvajajo zjutraj. Svet je takrat najbolj »čiste energije«. Če nam težave povzroča prebava, izvedemo zasuk trupa kot prikazuje slika. Prepletemo noge, jih fiksiramo z roko in se s trupom kar se da obrnemo nazaj. V tem položaju vztrajamo nekaj časa in nato vajo ponovimo še na drugo stran.

 


Vaja 4 – SVEČA

Vaja 4a – KOLO V SVEČI

Sveča je vsem zelo dobro poznana vaja, vendar jo le redki zmorejo pravilno narediti. Tudi vam priporočam, da začnite počasi z dvigovanjem bokov, vsak dan dodajte kak centimeter, saj se mora hrbtenica privaditi na tako vrsto gibljivosti. Sveča je vaja, pri kateri kri steče v glavo, kar pomeni, da se v zelo kratkem času v glavi nabere visoka koncentracija energije. Če temu dodamo še kolo v tem položaju (kot prikazuje slika), je intenzivnost in pretok energije v telesu še večja! Ti dve vaji odlično pomagata pri težavah s ščitnico. Vajo je treba izvajati vsakodnevno dalj časa (od 1 do 2 minuti).


   


 

Vaja 5 – GUGALNICA

Pod trebuh podložimo nekaj mehkega, da se bomo počutili udobno. Primemo se za prste na stopalih in vztrajamo v položaju. Tisti, ki imate kakršnekoli težave s hrbtenico, bodite pri tej vaji kar se da previdni! Če začutite neprijetne bolečine, vaje raje ne izvajajte. Tudi tukaj pridobivamo na gibljivosti in zmožnosti izvajanja vaje dalj časa, iz dneva v dan.

 

 


Vaja 6 – UMIRITEV TELESA

Udobno se usedite, prekrižate dlani nad glavo in rahlo odklonite telo v eno in drugo stran. Začutite energijo v sebi, začutite moč in svobodo! In začutite zadovoljstvo s sabo in svojim telesom!