Čeprav je poletje že potrkalo na naša vrata, je bilo vmes spet nekaj jesenskega vremena. In ker bodo kar naenkrat prišli vroči dnevi, je še čas, da pripravimo svoje telo na obliko, ki nam bo všeč.

zadnjica 

V tem članku ne bo govora o profesionalnih vajah, ki telo naredijo takšno in drugačno, ampak bomo našteli nekaj preprostih stvari, kako telo na prijeten način pripraviti do utrjenosti in urejenega videza.

Seveda nismo vse enake, ampak mislim, da nekaj rezultatov pa že mora biti.

Pa začnimo ...

1. Vsako jutro, ko se zbudimo, naredimo nekaj trebušnjakov že kar v postelji. Začnimo z desetimi.

2. Ko vstanemo iz postelje, naredimo deset počepov. Lahko tudi stopnjujemo vajo - vendar ne pretiravamo.

3. V slogu trimčkanja se odpravimo do kopalnice, kjer se dobro pretegnemo.

4. Ko smo pod prho, se izmenično prhamo z mlačno in toplo vodo - ta nas bo prebudila, hkrati pa predramila vse naše mišice, ki bodo poskrbele za utrjeno telo

5. Če imate možnost, pojdite s kolesom v trgovino ali službo, če pa ste doma, si priskrbite sobno kolo. Boste videle, ko se ga boste navadile, vam ne bo težko sesti nanj in z njim telovaditi deset in pozneje več minut.

6. Kadar gledate televizijo, berete knjigo ali sedite za računalnikom, sedite na napihljivo žogo - danes se dobijo že povsod. Sčasoma boste na njej tudi že veselo poskakovale.

7. Kadar stojite pri miru ali sedite, stiskajte in spuščajte mišice na zadnjici - da, tudi tako se lahko telovadi.

8. Poskusite se čim večkrat spraviti v pogon - doma lahko mimogrede delate počepe, trebušnjake, skačete s kolebnico - vse to namreč pripomore k izoblikovanju postave.

9. Kadar sedite ali ležite na kavču, delajte akrobacije z nogami. Dvigujte jih, spuščajte ...

10. Najbolje pa je, če se ob dobri glasbi prepustite plesu - zakaj ne bi zaplesale po stanovanju - nihče vas ne bo videl, pa še razgibale boste telo.

Seveda ob vseh teh aktivnostih ne pozabite popiti kar nekaj vode in nikar ne pretiravajte, da se vam ne bo 'domača telovadba' prehitro zamerila in jo boste prehitro opustile.

Če boste vsaj nekaj teh aktivnosti počele vsaj mesec - boste imele rezultate. Seveda ob tem ne pozabite na zdravo prehrano. Poskusite tudi ta trik - ko vam bo zadišalo jesti prigrizke, spijte kozarec vode, počakajte pet minut in naredite par počepov ali trebušnjakov ali sedite na kolo. Spet spijte vodo in mogoče boste s tem pregnale prazno lakoto, ki nas zavaja, da vase spravimo ogromno kalorij. Zakaj jih ne bi porabile, namesto da jih vnesemo vase?

Da, saj vem! Rekle boste, da je to laže reči kot dejansko narediti. No, če že tako razmišljate, res ne more nič uspeti, kajne?

Podajte nam vi tudi kakšen predlog, kako doma mimogrede potelovaditi. Pa veliko uspeha in začetnega elana. Potem pa že gre ...