Običajno nas ob ugotovitvi, da je naša teža šla nekoliko navzgor zagrabi huda panika. Ne vemo kako in kaj naj bo naša naslednja poteza. Z naslednjimi nasveti si olajšajte prvo paniko in ukrepajte pravočasno in predvsem pravilno.

 

maščoba


1. Ne zganjajte panike. Že to, da se ne skrivate več pred samim seboj je velika poteza. Zdaj veste kakšno je stanje in temu primerno lahko ukrepate.

2. Uredite svoje obroke na 5 manjših obrokov, zadnji naj bo do 18 ure.

3. Omejite Ogljikove hidrate in povečajte vnos beljakovinskih živil.

4. Spijte veliko količino navadne vode.

5. Sladka hrana, maščobe in slano pecivo naj bodo za vas TABU!

6. Uživajte veliko sveže zelenjave, sadje pa zmanjšajte na minimum. 2 sadeža na dan sta zadnja meja dovoljenega.

7. Jedi iz bele moke zamenjajte za polnozrnate jedi. (velja za testenine, riž, kruh)

8. Tehtajte kar pojeste. Pri tem velja pravilo da se zmeraj tehta surova hrana. Pri kosilu si riž in testenine omejite na 60g (v surovem stanju).

9. Svinjsko in ostalo meso zamenjajte za pusto piščančje ali puranje meso.

10. Pri nakupu pekovskih izdelkov, v mislih imamo kruh, pazite na sestavine. Kupujte kruh z tipom moke nad 1000. To je označeno z veliko tiskano črko T in številom. Višje število je bolj je ta kruh primeren za vas in vašo dieto. Priporočamo pa, da ga uživate le zjutraj pri zajtrku.

Če se boste ravnali po teh 10 nasvetih, lahko z malo truda hitro in učinkovito oklestite odvečne kilograme in jih tudi ohranite.