Pogosta vprašanja

UPORABA IZDELKOV IN NASVETI

-Katere izdelke lahko uporabljam, če sem noseča?

Nosečnicam in doječim materam preventivno odsvetujemo uporabo lepotnih izdelkov z visoko vsebnostjo eteričnih olj. To priporočilo ne zajema izdelkov za osebno nego, saj se jih po uporabi spere. Puranatura izdelki ne vsebujejo veliko eteričnih olj, z izjemo posebnih izdelkov za nego nog ali stopal ter izdelkov za oblikovanje postave in masažo.

-So vaši izdelki varni za uporabo med nosečnostjo ali dojenjem?

Da, naši izdelki za nego kože so popolnoma varni za uporabo med nosečnostjo ali dojenjem, saj vsebujejo le naravne, netoksične in hranilne sestavine. V prvem trimesečju odsvetujemo le uporabo naših izdelkov za aromaterapijo, saj vsebujejo koncentrirana eterična olja.

-So vaši izdelki varni za otroke?

Da, naši izdelki so za njihovo uporabo popolnoma varni, saj ne vsebujejo nobenih sintetičnih kemikalij, parabenov, slufatov ali močnih detergentov, ftalatov ter umetnih dišav ali barvil.

-So vaši izdelki testirani na živalih?

V trgovini Puranatura ponujamo izdelke, ki niso bili nikoli testirani na živalih in so »cruelty-free«. Naša embalaža nosi logotip PETA.

-Katerih sestavin se ne najde v izdelkih trgovine Puranatura?

V naših izdelkih ne boste našli nobenih sintetičnih kemikalij, parabenov, slufatov ali močnih detergentov, ftalatov ter umetnih dišav ali barvil.

-So organski lepotni izdelki enako učinkoviti kot izdelki tradicionalne kozmetike?

Da, saj organska kozmetika vsebuje naravne aktivne sestavine, večinoma pridobljene z organskim poljedelstvom, ki pa so enako učinovite kot sintetične sestavine.

-Kako ugotovim svoj tip kože?

Predlagamo, da si na spletni strani www.puranatura.si/blog preberete o značilnostih vsake vrste kože. Če niste prepričani, se lahko obrnete na servisno službo tako, da pošljete e-mail na info@puranatura.si.

-Kakšen je rok trajanja izdelkov po odprtju?

V povprečju imajo naši 50 ml izdelki rok trajanja 30–40 dni pri vsakodnevni uporabi, 125 ml izdelki pa pri istih pogojih 60 dni. Imamo tudi precej izdelkov v pakiranjih po 15 ml, ki pa imajo rok uporabe 10–14 dni pri vsakodnevni uporabi, pri čemer je to odvisno od količine uporabljenega proizvoda dnevno. 

-Kaj je celulit?

Celulit je splošen izraz za značilno naravno razporeditev maščobnega in vezivnega tkiva v ženskem (redko moškem) podkožju, ki ima lahko za posledico jamičast videz površine kože. Celulit je verjetno ena največjih estetskih težav ženske – prizadetih je namreč 80 % žensk nad 20. letom, ne glede na njihovo težo.

-Kaj povzroča celulit?

Povečana količina maščobnega tkiva v vezivnih prekatih ne pritiska le na zgornje plasti kože, pač pa tudi na krvne in limfne žile, zaradi česar se zmanjša pretok krvi in limfe skozi ta področja. Posledično se zmanjša presnova, zaradi slabe prekrvavljenosti in s tem prehranjenosti pride do propadanja že tako oslabljenega vezivnega tkiva v koži. V končni fazi pride še do zatekanja, nastaja edem, vezivno tkivo se preoblikuje in postane trdo. Navpična kolagenska vlakna v podkožju se skrajšajo, to pa še dodatno poslabša zunanji videz kože / celulita.


 NAROČILA IN PLAČILA

-Kako plačam svoj paket?

Na voljo imate štiri možnosti, in sicer: a) svoj paket lahko plačate dostavljalcu iz dostavne službe DPD ali Pošte Slovenije z gotovino (paket lahko dobite na dom ali v službo); b) po predračunu (UPN nalog);  c) preko Paypala. Možnost, ki vam najbolj ustreza, izberete ob zaključku nakupa.

-Kako lahko preverim, če sem pravilno oddal/-a naročilo?

Po uspešno opravljenem nakupu dobite povratni e-mail z obvestilom, da je vaše naročilo sprejeto. E-mail bo opremljen tudi s seznamom naročenih proizvodov in končno ceno vašega paketa.

-Kateri načini plačevanja so na voljo?

Nudimo vam naslednje možnosti plačila: a) predplačilo, Paypal, takojšnje nakazilo – nakazilo na naš bančni račun; b) trajnik/neposreden odtegljaj – nakazilo na naš bančni račun; c) po položnici;

) po povzetju.

-Zakaj nisem prejel/-a potrdila o naročilu na moj elektronski naslov?

Mogoče je potrdilo o naročilu pristalo v mapo, namenjeno vsiljeni pošti. V kolikor takoj po zaključenem procesu naročanja na vaš elektronski naslov ne prejmete potrdila o naročilu, ste verjetno pri registraciji podali napačen elektronski naslov oziroma procesa naročanja niste uspešno zaključili. V tem primeru se obrnite na našo podporo kupcem. Naši sodelavci vam bodo z veseljem priskočili na pomoč!

-Kaj moram storiti, če sem nov/-a uporabnik/-ca?

Naročanje je izredno preprosto! Naša spletna trgovina vam je na voljo 24 ur na dan. V primeru vprašanj nam lahko pišete na info@puranatura.si. Izdelke lahko najdete s pomočjo navigatorja »Najdi«. V kolikor ste si ogledali izdelek, lahko le-tega izbirate tudi glede na barvo, velikost, okus in količino. Izdelek lahko naročite s pomočjo tipke »Dodaj v košarico«, nato pa v zgornjem desnem kotu kliknete »Na blagajno«, kjer sprožite proces naročanja. V kolikor ste že naš/-a uporabnik/-ca, se lahko s pomočjo svojih podatkov prijavite, če pa to želite postati, si lahko pri nas na popolnoma enostaven in udoben način uredite svoj osebni račun. Na strani blagajne podate vaš naslov za dostavo ter izberete način plačila. Priporočamo, da pred oddajo podatkov vaše naročilo ponovno skrbno preverite. Neposredno po uspešno oddanem naročilu boste na vašo elektronsko pošto prejeli potrditev vašega naročila, le-to pa bo v najkrajšem možnem času obdelano.

-Do katere ure lahko naročam preko spletne trgovine?

Spletna trgovina deluje 24 ur na dan, in sicer vse dni v letu., kar pomeni, da lahko svoj paket naročite kadar koli.


 DOSTAVA IN VRAČILA

-Kakšni so stroški dostave?

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 50,00 € so brezplačni, do 49,99 € je cena pakiranja in dostave 3,50 €, če izberete dostavo preko Pošte Slovenije, oziroma 3,95€, če izberete DPD. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in DPD, ki večino paketov dostavita ženaslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem DPD-ja po telefonu.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Nudimo tudi možnost dostave v druge države EU, pri čemer se je potrebno pozanimati o stroških dostave za posamezne države.

-Kako dolgo traja dostava?

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14. uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva

le-ta.

-Ali kupljeno blago lahko vrnem?

Kot kupcu vam pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu vrnete kupljene proizvode, če z njimi niste zadovoljni. Ste pa pri tem dolžni kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov. Potrebno je priložiti tudi kopijo računa ali

brez navedbe razloga lahko prejeto blago v roku 14 dneh vrnete. Mi vam k temu roku dodamo še dodatnih 16 dni, tako da imate na voljo skupaj 30 dni, da paket vrnete. Embalaže izdelkov ne smejo biti odprte!

-Ali Puranatura pošilja svoje izdelke tudi v tujino?

Da, in sicer v naslednje države: Hrvaško, Italijo, Avstrijo.

-Ali lahko svoj paket kozmetike tudi kje osebno prevzamem?

Seveda, ampak samo v Ljubljani. Predhodno nas pokličite, da se o tem dogovorimo.

-Prejel/-a sem napačen izdelek. Ali ga lahko zamenjam?

Brez problemov. Artikel se lahko vrne in pošlje nazaj v našo enoto(Puranatura d.o.o, Sv. Trojica 10A, 1233 Dob) in poslan vam bo nov artikel. V primeru, da gre za našo napako, vam pravi artikel pošljemo na naše stroške, obenem pa imate možnost, da vam napačni artikel na vašem domu prevzame kurir, da vam ga ni potrebno pošiljati in si s tem delati stroškov.

-Lahko spremenim svoj naslov za dostavo po tem, ko sem že oddal/-a naročilo?

Svoj naslov za dostavo lahko spremenite, dokler ni bila predelana. To pomeni, da lahko naslov dostave spremenite (GMT + 1) za naročila, oddana med polnočjo in poldnevom. Po 15. uri se vsi podatki ob oddanem naročilu štetejo za popolne in jih do nadaljnjega ni mogoče spremeniti. Za nakupe, opravljene po 15. uri, so spremembe sprejete do polnoči. V primeru nejasnosti se obrnite na našo servisno službo.

-Kaj se zgodi, če me ob dostavi paketa ni doma?

V tem primeru obstaja več možnosti, in sicer lahko sledi ponoven poskus dostave ali pa prejmete potrdilo, da se vaš paket nahaja v vaši najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.

-Paketa še kar nisem prejel/-a ... Kaj naj storim?

Če vašega paketa po nekaj dnevih še vedno niste prejeli oziroma le-ta ni bil odložen pri vaših sosedih ali znancih, vas vljudno naprošamo, da nas kontaktirate. Mi bomo nato preverili stanje paketa in vam v primeru izginotja dostavo ponovno odposlali. O ponovni dostavi boste nemudoma obvščeni. 


 MOJA VARNOST IN RAČUN

-Kako ustvariti račun?

Pot do vašega računa je popolnoma preprosta in enostavna. Na domači strani boste našli polje »Registracija« – z enim samim klikom vas popelje do prijavnice. Izpolnite vsa zahtevana polja in potrdite vnos. Za vašo varnost boste takoj po tem prejeli e-mail o vaši uspešni registraciji pri nas- Prijava je možna tudi preko Facebooka.

-Ali svoj račun lahko izbrišem?

Želite izbrisati svoj osebni račun? Škoda, vendar je to seveda mogoče. Pokličite nas na 070712135 ali pa nam pišite na info@puranatura.si.

-Kako lahko spremenim svoj naslov za dostavo oziroma naslov za račun?

Spremembo naslova za dostavo paketa oziroma računa lahko enostavno uredite v rubriki »Pregled svojega računa«. Naslov za dostavo računa in paketa lahko spreminjate tudi neposredno pri vsakem naročilu.

-Kako varni so moji nakupi v Puranatura trgovini?

Zavedamo se, da varnost ustvarja zaupanje, zato bomo za prenašanje občutljivih podatkov uporabili SSL certifikate. Med vašim brskalnikom in našimi strežniki obstaja varna povezava. Vidite, pri nas ste v dobrih rokah!

-Lahko spremenim svoje uporabniško ime, svoj e-naslov ali geslo?

Da, to je možno, če ste spremenili podatke v svojem računu na www.puranatura.si. Kar morate storiti, je, da se prijavite v svoj račun in kliknite na »Uredi podatke« ter tam spremenite podatke.

-Kaj lahko storim, če pozabim geslo?

Ko se prijavite v račun, kliknite na povezavo »Pozabljeno geslo«. Na vaš elektronski račun boste samodejno prejeli e-pošto z navodili za ponastavitev gesla.

-Kako prekličem svojo naročnino na e-novice?

Če trenutno prejemate naša glasila in bi radi s tem prenehali, pojdite na prejšnje novice in na koncu strani boste našli povezavo, na kateri se lahko odjavite od nadaljnjega prejemanja novic. Vaš e-poštni naslov bo tako odstranjen iz naše baze podatkov.

 

Ali med pogostimi vprašanji in odgovori nanje ne najdete tistega, ki vas zanima?

Uporabite kontaktni obrazec, ki ga najdete na spodnji povezavi, ali pa nam pošljite sporočilo na e-naslov info@puranatura.si.



Brskajte še naprej Kliknite in si oglejte našo ponudbo v celoti! PRIKAŽI VSE IZDELKE
  • PLAČILNE METODE:
  • paypal
  • PredračunPredračun
  • Po prevzemuOb prevzemu z gotovino
  • paypalVarno plačilo
Copyright © 2017 Puranatura d.o.o.Ekološka, organska in naravna kozmetika. Na naši spletni strani si zelo prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke, če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite.